Savjetuje, a ne zalazi u privatne stvari Mudra, bogobojazna žena muslimanka od prvog trenutka u kojem se njena snaha udala za njenog sina, prihvata da njena snaha ima pravo živjeti svoj bračni život u pravom smislu riječi, sve dok je taj brak u okviru onoga što je dozvoljeno i sve dok je u dozvoljenim granicama Šerijata. Niko nema prava da zalazi u privatne stvari bračnh drugova, osim ako se za to ukaže potreba, neophodnost, u smislu savjeta koji se traži od svakog muslimana, povodeći se za riječima plemenitog Poslanika, s.a.v.s.: “Vjera je savjetovanje...”
Pravilo ovog mudrog ponašanja kod svekrve, bogobojazne muslimanke jeste njen postupak prema svojoj kćeri. Kako ona želi svojoj kćeri da živi svoj bračni život u pravom smislu, da bude sretna, samostalna, zadovoljna, da njen život ne remeti uznemiravajuće uplitanje u njene privatne stvari, tako ni svojoj snahi, bez izuzetka, neće poželjeti ono što ne želi ni svojoj kćeri.
Čini joj dobročinstvo i lijepo postupa prema njoj
Mudra svekrva muslimanka čini dobročinstvo prema svojoj snahi, poštuje je, lijepo postupa prema njoj, nastoji da ona osjeti njenu ljubav i poštovanje, pomno sluša izlaganje njenog mišljenja, slaže se s onim što je ispravno, podržava i podstrekava na ono što je ispravno, pažljivo postupa prilikom pogreške i pri njenom ispravljanju. Njen glavni vodič pri svemu tome je nepristrasnost, pravednost i dobročinstvo, a presuda je onakva kakva bi bila prema vlastitoj kćeri da je na mjestu njene snahe, a tu presudu njena majka očituje povodeći se za riječima Uzvišenog Allaha: “O vjernici, bojte se Allaha i govorite samo istinu.”
Ona ne zaboravlja da s vremena na vrijeme izrazi svoju sreću koja ispunjava njenu dušu, jer vidi da je njen sin sretan sa svojom ženom, čime će ispuniti dušu svoga sina i snahe najljepšim i najplemenitijim osjećajima. Ona, također, ne zaboravlja ni to da se u svim prilikama prema svojoj snahi odnosi kao što se odnosi prema svojim kćerima, pa je i ona prati zajedno s njima, što čžini da se snaha osjeća jednom od njih, i ne samo to, nego i da je ona jedan dragi član porodice otkako je ušla u bračno gnijezdo i otkako se udala za njenog dragog sina.
Tako svekrva postaje draga svojoj snahi, jer je ona potvrdila da joj je njena snaha draga, što je suprotno onome što vidimo u zalutalim i zabludjelim društvima koja su skrenula od Allahove upute. Kod njih vidimo mržnju, osvetoljublje i prezir između svekrve i njene snahe do te mjere da je to neprijateljstvo postalo očita, tradicionalna nužnost, o čemu su izrečene mnoge poslovice, ispjevane mnoge pjesme, kao što vidimo i da je to neprijateljstvo između snahe i njene svekrve tradicionalno neprijateljstvo koje je neizbježno. Sve to što se dešava ne bi se desilo da svaka od njih, i svekrva i snaha, istinski odluče živjeti onako kako je to islam zacrtao. Sve se to ne bi desilo kada bi svaka od njih zastala na granici na kojoj joj je naređeno da zastane. Stoga su i prestala ta tradicionalna neprijateljstva između svekrve i snahe u svjesnim islamskim sredinama koje se pridržavaju svoje vjere, njenih propisa, vrijednosti i običaja.
Mudra je i pravedna prilikom presuđivanja svojoj snahi
Ponekad svekrva biva iskušana snahom koja nije lijepog ponašanja, pa čak ponekad biva neučtiva i ružnog ponašanja. U ovom slučaju do izražaja dolazi mudrost svekrve i njeno životno iskustvo po kojem zlo dobrim treba uzvratiti, čineći to na osnovu riječi Uzvišenog Allaha: “Dobro i zlo nisu isto! Zlo dobrim uzvrati, pa će ti dušmanin tvoj odjednom prisni prijatelj postati. To mogu postići samo strpljivi; to mogu postići samo srećni.”
Pod dobrim zlo uzvratiti, podrazumijeva se da svekrva od svoga sina sakrije ono što je negativno kod njene snahe, kao i njene pogreške, u onoj mjeri koliko je to ona u mogućnosti, da je u osami posavjetuje dajući joj na znanje da ona brine o tome da u njenoj kući vlada dobrota, ljubav i dobro djelovanje. Ona će nastaviti da je savjetuje sve dok se ne riješi svega toga što je negativno ili bar dok to ne umanji. Na taj način će snaha osjetiti da joj je svekrva bliska i draga prijateljica, a ne svadljivi neprijatelj koji neprestano vreba u zasjedi.
Mudra i bogobojazna svekrva muslimanka bit će pravedna prilikom presuđivanja između njene snahe i njenog sina ako uvidi da je njen sin oklevetao njenu snahu, a to je zbog toga što je njena bogobojaznost i pobožnost sprečavaju da stane na stranu svoga sina ili da bude pristrasna na račun istine. Ona neće prikrivati njegovu nepravdu niti će šurovati s njim u nečemu što ne valja, postupajući po riječima Uzvišenog Allaha: “... i kad govorite, da krivo ne govorite, pa makar se ticalo i srodnika...”, “... i kada ljudima sudite, da pravično sudite...”
A svjesna, mudra žena muslimanka, koja razmišlja o uputi ove veličanstvene vjere, neće zapasti u grijeh i prilikom svoje presude zadovoljit će je samo pravedna presuda, makar ona bila u korist njene snahe, a protiv njenog dragog sina.