Uklanjanje dlaka sa lica a) Dlake koje se smatraju neprirodnim i njihovo izrastanje je svojevrstan vid izobličavanja ženskog lica, kao što su brkovi i brada.
Pohvalno je da žena ukloni ovu vrstu dlaka, jer, ukoliko to ne uradi, kod njenog muža će se stvoriti odbojnost prema njoj i doći će do porodicnih problema, što šerijat, svakako, brani i sprječava.
b) Dlake na obrvama
Zabranjeno je potpuno ili djelimično uklanjanje obrva, bez obzira na koji način se to čini: brijanjem, čupanjem ili upotrebom materije koja pomaže u njihovom uklanjanju. Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve selleme, je prokleo "namisu" i "mutenemmisu", kao što je prenešeno u hadisu kojeg su zabilježili: Buharija i Muslim. "Namisa" je žena koja potpuno ili djelimično uklanja obrve radi ukrasa - kako to ona vjeruje i smatra, a "mutenemisa" je žena koja to radi. Rekao je Abdullah ibn Mes'ud: "Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, je prokleo žene koje tetoviraju i koje traže od drugih da ih tetoviraju, žene koje čupaju obrve i one koje im to rade, žene koje rastavljeju zube radi ukrasa i mijenjaju Allahova stvorenja. Zašto ne bih proklinjao onoga koga je prokleo Allahov Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem. U Allahovoj knjizi stoji: "Ono što vam Poslanik da uzmite, a ono što vam zabrani ostavite". (El-Hašr, 7) (riječi Abdullaha ibn Mes'uda su zabilježili Buharija i Muslim).
Veliki broj današnjih žena je iskušan ovim opakim zlom - koje se ubraja u velike grijehe - i na njega gleda kao svakodnevnu životnu potrebu. Ženi nije dozvoljeno poslušati muža ako joj naredi da ukloni obrve, jer bi time bila nepokorna Allahu, dželle šenuhu. Nema pokornosti stvorenju u griješenju prema Stvoritelju. Iz zabrane se može izuzeti slučaj kada obrve, zbog svoje dužine, predstavljaju neugodnost za oči, na osnovu šerijatskog pravila koje glasi :" Šteta se maksimalno uklanja".
c) Dlake na ostalim dijelovima lica
Rekao je šejh Abdulaziz ibn Baz, Allah mu se smilovao: " Ako se radi o dlakama koje normalno izrastaju na licu, nije dozvoljeno njihovo uklanjanje, jer je Poslanik, sallallahu alejhi ve sellem, prokleo "namisu" i "mutenemmisu". "Nems" je uklanjanje dlaka sa obrva i lica uopćeno, a ako se radi o dlakama koje rastu na nepravilan nacin i izoblicavaju žensko lice, kao što su brada ili brkovi, njih je dozvoljeno ukloniti, jer se to smatra tjelesnom nepravilnoscu koju treba ispraviti." ("Medžmuatu fetava ve mekalatin mutenevviatin li-š-šejh ibn Baz", 6/402)