"Islamska sehara" Selam Alejkum

Menü
Einloggen
Suche
[ Neue Beiträge · Teilnehmer · Forumregeln · Suche · RSS ]
  • Seite 1 von 1
  • 1
Moderator in diesem Forum: pazarska-sehara  
Islamska Sehara » Testkategorie » Islamske Teme » RAZGOVOR SA DZINOM MUSLIMANOM (Islamske knjige)
RAZGOVOR SA DZINOM MUSLIMANOM
pazarska-seharaDatum: Cetvrtak, 2008-11-06, 3:52 AM | Nachricht # 1
Administratorka
Gruppe: Administratoren
Nachrichten: 447
Ruf: 0
Status: Offline
RAZGOVOR SA DZINOM MUSLIMANOM
Muhamed Isa Davud

(Ja bih ovdje naglasio da ne treba slijepo vjerovati u sadržaj ove knjige jer ovaj džinn sa 180 godina je kao u našem svijetu djecacic od petneast godina. Enes Beganovic)

UVOD

Iz Kur'ana i sunneta Allahova Poslanika, Allah ga blagoslovio i spasio, saznajemo da, pored ljudskog, postoji još jedan svijet kome je upucena Objava, a to je Džinski svijet ili svijet Džina ili duhova. Za nas je on nevidljiv iako se njihov život odvija tu pored nas, u našoj blizini, i umnogome je slican ljudskom svijetu. Ponekad se cuje da su neki ljudi uspjeli da uspostave posredni ili neposredni kontakt sa nekim od džina, da s njim komuniciraju i razgovaraju. Muhammed, Allah ga blagoslovio i spasio, je imao izravan kontakt s njima, vidio ih je, razgovarao s njima i prenosio im i objašnjavao Kur'an.

Mnogi su ashabi razgovarali sa džinima, a ponekad su ih vidali utjelovljene i preobražene u ljudski oblik.

Razgovor sa džinom muslimanom

Pisac ove knjige Muhammed Isa Davud, novinar po profesiji, je, da li na posredan ili neposredan nacin, uspostavio kontakt sa džinom muslimanom i obavio s njim pravi novinarski razgovor. On je taj razgovor, kako sam kaže, snimio na kasetu, a onda ga prenio na papir i nama ga, jednim dijelom, predstavio u ovoj knjizi.

Drugi dio ovog razgovora je, kako autor sam istice,ostavio za drugu knjigu. U ovoj knjizi iznesene su mnogobrojne i raznovrsne zanimljivosti iz života džina. Džin vjernik govori o njihovom stvarnom obliku, o njihovom nacinu življenja, o starosnoj dobi, o nacinu njihovog utjelovljenja, braku, porodu i mnogim drugim zanimljivostima što ce, nadam se, biti interesantno i zanimljivo našem citaocu.

Medutim, iako su to veoma interesantne stvari, za mene to nije bio osnovni razlog koji me rukovodio da ovu knjigu prevedem i ucinim dostupnom našem citateljstvu. Više su me na to ponukale neke prakticne stvari i pouke koje ona u sebi sadrži.

Zbog pomenutog razloga citateljstvu preporucujem da ovu knjigu pažljivo cita i prihvati savjete i preporuke koje je džin vjernik kroz ovaj razgovor uputio ljudima, a koje su, uglavnom, u skladu sa Allahovom Knjigom i sunnetom Njegova Poslanika, Allah ga blagoslovio i spasio. Prevodilac

Muhamed Isa Davud


„Koliko veliki broj dokaza ima na nebesima i na Zemlji, a ljudi pored njih ne razmišljajući prolaze i okreću glave.“ ( 105. Kur'an )
 
pazarska-seharaDatum: Cetvrtak, 2008-11-06, 3:52 AM | Nachricht # 2
Administratorka
Gruppe: Administratoren
Nachrichten: 447
Ruf: 0
Status: Offline
GOST KNJIGE

Gost ove knjige je džin musliman. On je porijeklom iz Indije, tacnije iz Bombaja. Bio je kršcanin pa gaje Uzvišeni Allah dž.š. pocastio islamom i uputio u iman. On stalno upozorava na veliku razliku izmedu rijeci musliman i mu'min, jer svaki mu'min jeste musliman, a svaki musliman nije mu'min.

Ovaj džin musliman ima 180 godina. Njegovim prihvatanjem islama, na islam je prešlo nekoliko desetina hiljada džina, koji ga sada štite i slušaju. Tako daje on sada postao veliki zapovjednik, da ga Uzvišeni Allah dž.š. pomogne, i da njegovim sebebom uputi još mnoge druge, a da njega ucvrsti u islamu i imanu.

RAZGOVOR SA DZINOM MUSLIMANOM

SVIJET DŽINA

Džini su poseban svijet, za nas nevidljiv. Rijec džin je množina arapske rijeci "džinij" što znaci prekriven, nevidljiv.Otuda je ovaj svijet nazvan "džinima" što znaci nevidljivi,dok su ljudi nazvani "insanima", što znaci vidljivi.

Džini su stvoreni kudikamo prije ljudi. Uzvišeni Allah dž.š. kaže:"Mi smo stvorili Adema od ilovace, od blata ustajalog a još prije smo stvorili džine od vatre užarene." (El-Hidžr, 26. i 27.)

Za razliku od ljudi, koji su kako Uzvišeni Allah u Kur'anu kaže, stvoreni od zemlje, džini su stvoreni od vatre o cemu nedvosmisleno govore i Kur'an i Hadis.

"On je covjeka od sasušene ilovace, kao stoje grncarija,stvorio a džina od plamena vatre". (Er-Rahman, 14. i 15.)

"Mi smo Adema stvorili i onda mu oblik dali, a poslije melekima rekli: 'poklonite mu se!' i oni su se poklonili, a Iblis nije htio da se pokloni. 'Zašto se nisi poklonio kad sam ti naredio?', upita On. 'Ja sam bolji od njega; mene si od vatre stvorio, a njega od ilovace', odgovori on".

Muslim u Sahihu bilježi od Aiše koja je kazala: -Allahov poslanik, Allah ga blagoslovio i spasio, je rekao: "Meleki su stvoreni od svjetla, džini od vatre užarene, a Adem je stvoren od onoga kako vam je vec opisano."


„Koliko veliki broj dokaza ima na nebesima i na Zemlji, a ljudi pored njih ne razmišljajući prolaze i okreću glave.“ ( 105. Kur'an )
 
pazarska-seharaDatum: Cetvrtak, 2008-11-06, 3:52 AM | Nachricht # 3
Administratorka
Gruppe: Administratoren
Nachrichten: 447
Ruf: 0
Status: Offline
DŽINI CE PATITI U DZEHENNEMU

S obzirom da su džini stvoreni od vatre, nekima je bilo teško shvatiti da ce neki džini kao i ljudi biti muceni u vatri džehennema što potvrduju slijedeci ajeti iz Kur'ana:

"Ulazite u džehennem s narodima, sa džinima i ljudima koji su prije vas bili i nestali." (El-A'raf, 38.)

"i ispunice se rijec Gospodara tvoga; Napunicu džehennem džinovima i ljudima zajedno." (Hud, 119.)

"Pa ce i oni i oni koji su ih u zabludu doveli u nju biti baceni, i vojske Iblisove - svi zajedno. I oni ce, svadajuci se u njemu goriti." (Eš-Šuara; 94., 95. i 96.).

Džini jesu stvoreni od vatre ali nisu ostali vatra. Oni su kao zasebna stvorenja stvoreni od vatre. Potom im je Uzvišen iAllah oblik kakav je htio dao i u njega udahnuo dušu. Isto kao stoje i covjek stvoren od zemlje ali nije i ostao zemlja.I kao što covjek koji je stvoren od zemlje osjeca bolove ako padne na zemlju ili mu zemljan predmet padne na glavu ili ga neko udari zemljanim predmetom ili kamenom - tako isto i džin osjeca patnju i bol od vatre.

A, ustalom, da su džini i ostali vatra, Allah dž.š bi ih bio kadar kazniti vatrom jer On sve može, On je mocan i silan.Sami džini priznaju da ce oni neposlušni medu njima biti

kažnjeni vatrom džehennema: "I ima nas muslimana, a ima nas i zalutalih; oni koji islam prihvate pravi put su izabrali, a nevjernici ce u džehennemu gorivo biti."(El-Džin, 14. i 15.)

DŽINI CE UCI U DZENNET

Uistinu još više zacuduje mišljenje nekih koji kažu da džini,i ako prihvate islam i budu vjerovali i radili dobra djela, na Sudnjem danu nece biti nagradeni zbog toga. Oni smatraju da ce džini na osnovu svoga vjerovanja i cinjenja dobrih djela samo biti spašeni džehennemske vatre. A još je cudnije od toga to što oni misle da ce krajnji ishod džina biti takav,da ce na kraju postati zemlja kao i životinje.

Kur'an plemeniti je ovo pitanje precizirao posebno u suri "Er-Rahaman" gdje Uzvišeni Allah dž.š govoreci o hurijama kaže:"U njima ce biti one koje preda se gledaju, one koje, prije njih, ni covjek ni džin nije dodirnuo." (Er-Rahman, 56.)

Imam Kurtubi u svom tefsiru kaže: "Ovaj ajet je dokaz da džine ceka ono što i ljude, ulazak u džennet. U njemu ce imati džinice."

Damre veli: "Vjernici od njih ce imati žene medu hurijama, i to:žene od ljudskog roda ce biti za ljude, a džinice ce biti za džine."

Razmislimo o rijecima Uzvišenog: "O skupe džinski i ljudski, zar vam iz redova vas samih poslanici nisu dolazili koji su vam ajete Moje kazivali i upozoravali vas da cete ovaj vaš dan docekati? Oni ce reci: Mi to priznajemo na svoju štetu. Njih je život na Zemlji bio obmanuo i oni ce sami protiv sebe svjedociti da su bili nevjernici. Tako je, jer Gospodar tvoj nije uništavao sela i gradove zbog zuluma njihovog - bez prethodne opomene njihovim stanovnicima. Svima ce pripasti nagrada ili kazna prema tome kako su postupali, jer je Gospodar tvoj bdio nad onim što su radili." (El-Ena'am, 130.-132.)

Kurtubi objašnjava rijeci Uzvišenog: "Svima ce pripasti nagrada ili kazna prema tome kako su postupali" tj.ljudima i džinima. Kao što je receno u drugom ajetu: "Na takvima treba da se ispuni Rijec recena o narodima:džinovima i ljudima koji su prije njih bili i nestali, jer oni su, zaista nastradali. Za sve ce biti posebni stepeni,prema tome kako su radili: da ih nagradi ili kazni za djela njihova - nepravda im se nece uciniti." (El-Ahkaf, 18. i 19.)

U ovome je dokaz da ce pokorni od džina biti u džennetu, a grješnici od njih u džehennemu isto kao i kod ljudi. Ovo je znaj nešto najispravnije stoje u tom pogledu receno.

Ibnu Kajjim je obavijestio da vecina ucenjaka smatra da ce džini vjernici biti u džennetu, a nevjernici u džehennemu.Te rijeci je ponovio i u djelu "Tarikul-hidžretejn ve babuseadetejn".

Imami Buharija je u svom Sahihu postavio jedno poglavlje pod nazivom "O džinima, njihovoj nagradi i kazni." IbnuHadžer je polemisao sa sljedbenicima drugacijih mišljenja ovom pitanju.

Imam En-Nevevi je u komentaru Muslimovog Sahiha dao prevagu mišljenju "Da ce džini uci u džennet" i to argumentirao. Takoder su to mišljenje prihvatili i Fahr Er-

Raži u djelu "Tefsirul-Kebiru", Alusi u "Ruhul-Meanu", IbnuKesir u "Tefsirul-Kur'anil-Azim", Muhamed Rešid Rida u"Menaru", Seid Kutubu"Ziallul-Kur'ani", a i mi se toga držimo,u to vjerujemo i umrijecemo ako Bog da sa takvim uvjerenjem.


„Koliko veliki broj dokaza ima na nebesima i na Zemlji, a ljudi pored njih ne razmišljajući prolaze i okreću glave.“ ( 105. Kur'an )
 
pazarska-seharaDatum: Cetvrtak, 2008-11-06, 3:53 AM | Nachricht # 4
Administratorka
Gruppe: Administratoren
Nachrichten: 447
Ruf: 0
Status: Offline
DA LI JE MOGUCE VIDJETI DŽINE I KAKO?

Osnovno mišljenje o tome je da ih apsulutno nije moguce vidjeti sve dok se džini nalaze u svom stvarnom obliku i dok se nepreobraze u neki drugi oblik i ne preuzmu osobine pojavnog materijalnog svijeta. To je bilo moguce jedino poslanicima u svojstvu mu'džize ili onome kome Allah dž.š. da takvu mogucnost ili onima koji su izvrgnuti posebnim stanjima ili pak onima što su sami sebe doveli u takva stanja.

Kako možda neko ne bi pomislio da ja nižem rijeci bez osnova,a vaš je sagovornik, Allah mije svjedok, jedan od onih koji su protiv svakog vida improvizacija, neutemeljena govora i vjerovanja u praznovjerne rijeci, ja cu navesti svoje argumente i kriticki se osvrnuti na razlicite argumente onih koji tvrde da ih nije moguce vidjeti i daje takvo videnje neostvarivo, i to nakon što iznesem neke osobine džina i predstavim neke njihove mogucnosti koje sam upoznao, zahvaljujuci Allahovoj milosti i dobroti.

POGREŠNA PREDODŽBA

Mnogi ljudi nisu u stanju da shvate, koliko su džini tužni zbog naše pogrešne predodžbe o njihovom izgledu i obliku.

Kada sam upitao džina muslimana o izgledu džina, odgovorio mi je u smislu kako je naprijed receno i dodao: "Covjek ima pogrešno uvjerenje o ružnoci džina. On smatra daje njihov oblik zastrašujuci, da su njihova tijela i lica zastrašujuca, da imaju duge repove kao životinje, te da su takvi i takvi.... Sve je to netacno i neosnovano, i sve je rezultat ljudskih predrasuda!!!"

Rekao sam mu: Možda su i džini sami krivi za takve predrasude i predodžbe koje su se ukorijenile u svijesti ljudi!!!

"Kako!?", rece on.

Tako, jer se šejtan nekim ljudima pretvarao u zastrašujuce, ružne oblike, da bi ih prestrašio ili zbog nekog sasvim odredenog cilja.

"Možda su", rece on, "ali su i ljudi pretjerali u svojim predodžbama, a osim toga i mnogo lažu. Šejtan jeste ružnog izgleda, nasuprot džina muslimana kome je Allah dž.š.uljepšao izgled."


„Koliko veliki broj dokaza ima na nebesima i na Zemlji, a ljudi pored njih ne razmišljajući prolaze i okreću glave.“ ( 105. Kur'an )
 
pazarska-seharaDatum: Cetvrtak, 2008-11-06, 3:54 AM | Nachricht # 5
Administratorka
Gruppe: Administratoren
Nachrichten: 447
Ruf: 0
Status: Offline
RAZGOVOR SA DZINOM MUSLIMANOM

OBLIK I IZGLED DŽINA

Da bismo imali pravu predstavu i korigovali svoje pogrešne predodžbe o vama, reci mi kakav je tvoj stvarni obliku kome te je Uzvišeni Allah dž.š. stvorio?

On rece: "Što se tice našeg vanjskog izgleda, i našeg stvarnog oblika u kome nas je Uzvišeni Allah dž.š. stvorio, on se puno ne razlikuje od oblika i izgleda ljudi. Glava kod nas,srazmjerno našem tijelu, je nešto veca u odnosu na glavu kod vas srazmjerno vašem tijelu. Naše oci su uzdužne, a nisu poprecne kao što su kod vas. Medu nama ima onih kod kojih su pravilno izdužene i onih kod koji su oci izdužene sa blagim zavojom prema celu, slicne ocima vecine Japanaca ili Kineza kod vas, uz napomenu da kod nas oci nisu sitne kao kod nekih ljudi nego su obicno krupne i prostrane kao kod gazele ali u uzdužnom obliku."

Prica se da su vam oci uvijek crvene. Je li to istina?

On ce na to: "Nisu uvijek. Kod nas su raznobojne oci kao i kod ljudi. Postoje crne, zelene, oci boje meda, u potpunosti kao što su i boje ociju kod ljudi. Razlika je u tome što crne oci kod nas nisu potpuno crne kao što su kod vas. Kod nas, crne oci malo naginju na bijelo. Možda je prica o crvenilu za koje nas optužujete daje prisutno u našim ocima nastala radi sjaja koji svjetluca u našim ocima a koji blago naginje crvenoj boji,a to nimalo nije zastrašujuce, naprotiv to izgleda lijepo. Sto se pak tice ušiju one dosta lice na uši konja. Posebno kada je rijec o šiljatom obliku. Medu nama ima onih kod kojih uši lice na uši macke. Ako bi ljudi pažljivije posmatrali vidjeli bi da su uši macke po svom obliku dosta slicne ušima konja, jer su šiljate kao i kod konja. Zato se džini muslimani, i ukoliko se utjevlovljuju, najradije se utjelovljuju u lik macke, konja ili lava.

Kod nas je nosna šupljina na sredini lica kao i kod ljudi, s tom razlikom što nos nije dugacak kao stoje kod vas. Oblik našeg nosa je više obal i spljošten kao stoje kod vecine Filipinaca i Filipinki.

Džin musliman pušta bradu slijedeci uputu Vjerovjesnika, Allah ga blagoslovio i spasio. Za onoga ko nema brade mi kažemo daje na njegovom licu pustoš.

Kosa kod naših ženskih je veoma gusta i bujna, dok je kod muškaraca rijetka tako da je celavost kod njih prisutna u velikom procentu. Kod naših ženskih su kose veoma duge.Dužina kose kod njih predstavlja vrhunac ljepote. Radi toga neke od njih puštaju tako duge kose da im se vuku po zemlji."

"A kako vam izgledaju ruke i noge? "

Kod nas su", veli on, "ruke poput vaših, s tim što se razlikuju po dužini podlaktica i noktiju. Kod nas su podlaktice u odnosu na obim našeg tijela veoma dugacke, daleko su duže nego što su vaše u odnosu na obim vašeg tijela. Takoder su nam i nokti dugi kao što su nam dugacki i prsti ruku. Stopala su nam spljoštena i ravna sa špicastim prstima."

"Da li vi imate skelet, srce, disajne i probavne organe? "

"Imamo potpuno isto sve kao i kod vas, s tom razlikom što je skelet kod nas u odnosu na naše tijelo i meso veliki i ogroman. Medutim, uz to su nam tijela tako mekana i elasticna da vi to prosto ne možete da pojmite. Ostali organi koje Uzvišeni Allah stvorio u našim tijelima su srazmjerni s

tijelom i funkcionišu u potpunosti kao i kod vas, s tim što mi nemamo potrebe za udisanjem velike kolicine kiseonika kao što imate vi. Naši probavni organi preraduju ono što pojedemo, nekorisni višak izlazi na otvore koje nanije Allah stvorio kao i kod vas, s tim što taj višak (izmet) kod nas nije u cvrstom stanju, nego je u vidu guste pare. Mokraca nam je takoder u vidu pare koja izlazi brzo, a sporije u odnosu na mokracu kod vas. Otuda je ono "Da se šejtani pomokre u ušio nog muslimana koji pred spavanje ne spomene Allaha ikoji ne namjerava ustati da klanja sabahski namaz".'

Imate li spolne organe?


„Koliko veliki broj dokaza ima na nebesima i na Zemlji, a ljudi pored njih ne razmišljajući prolaze i okreću glave.“ ( 105. Kur'an )
 
pazarska-seharaDatum: Cetvrtak, 2008-11-06, 3:55 AM | Nachricht # 6
Administratorka
Gruppe: Administratoren
Nachrichten: 447
Ruf: 0
Status: Offline
"Kako da ne", rece on. "Medutim, naši spolni organi su manji u odnosu na ljudske, a srazmjerni su našim tijelima. Osoba od nas je poput vaše. Kod nje postoji želja, strast, htijenje i moc za vršenje seksualnih radnji i izbacivanje sjemena. Kod nas je žena poput vaše žene. Posjeduje himen, koji se probuši prilikom stupanj a u brak... Život brate moj... Obicni život!!!No, da se ponovo vratimo glavi. Vjerovjesnik, Allah ga blagoslovio i spasio je rekao: 'Sunce se rada a sa njim se pojavljuje i šejtan sa svojim rogovima, pa kada se sunce uzdigne on se udalji, kada se primakne zenitu on mu se približi, kada prode zenit on se od njega udalji, kada se sunce približi zalasku i on se približi a kada zade šejtan se ponovo udalji. Radi toga u ta tri vremenska perioda nemojte ništa klanjati.'"2

1 Buharija i Muslim u Sahihima bilježe od Ibn Mesuda da je kazao:Vjerovjesniku je spomenut neki covjek koji cijelu noc spava i ne ustaje na sabah, pa je Allahov Poslanik, Allah ga blagoslovio i spasio, kazao: Šejtan mu se pomokrio u uši.

2 Malik u Muvetta'u i Ahmed b. Hanbel u Musnedu, te Ibn Madže i Bejhekijau Sunenima.

Allahov poslanik, Allah ga blagoslovio i spasio, je rekao: "Sunce se rada i zalazi izmedu rogova šejtana."3 Takoder je rekao: "Ne približavajte se sa namazom izlasku sunca niti njegovom zalasku, jer se ono rada izmedu rogova šejtana."4

Da li šejtani ili džini, stvarno imaju rogove, ili ove rijeci imaju preneseno znacenje?

"Ovo su rijeci Muhameda, Allah ga blagoslovio i spasio, a on govori samo ono stoje stvarno i istinito. Svaki džin ima dva roga, istina, oni su mali cak i odnosu na obim našeg tijela."

To znaci da i ti imaš dva roga?

' 'Da, ali su oni sasvim mali i kratki, nisu dugacki kakvim ih ljudi zamišljaju."

A jesu li rogovi kod lblisa mali, ili su veliki?

"Veliki", rece on. "Rogovi su srazmjerni njegovoj velicini. On je veoma star, postojao je mnogo prije prvog covjeka. Mi smo slabašnih tijela, koja su se kao i kod ljudi trošila i slabila protokom vremena."

A kakvih ste boja?

"Razlicitih kao i vi. Najviše nas je crnog tena kože. Naša koža je crna i nježna priljubljena uz meso kao i kod vas. Najslicnija je koži vaših bivola, s tim stoje po njoj rijetka dlaka kao što je i kod vas. Medutim, medu nama ima i onih kod kojih je dlaka gusta i bogata, kao što nas ima bijelih,5 crvenih i drugih razlicitih boja, i tenova. Slavljen neka je Allah dž.š."

3 Buharija i Muslim u Sahihima te Ebu Davud i Nesaija u Sunenima.

4 Buharija u Sahihu.

5 Zabilježio je Ebu Davud u Sunenu u poglavlju Edeb od Ibn Mesuda da je kazao: "Ubijajte sve vrste zmija osim bijele zmije koja lici na srebren štap, jer se džin musliman cesto puta preobražava u bijelu zmiju."

Oblacite li odjecu?

"O, da, da! Oblacimo raznovrsnu i velicanstvenu odjecu. Žene oblace ono što prilici njima. Muslimanke su dostojanstvene i islamski pokrivene isto kao i kod vas. Muškarci takoder oblace odjecu kakva njima prilici, vecinom nose vunene ogrtace. Džini uglavnom vole crvenu, plavu i naravno crnu boju.''

Taj tvoj jezik kojim govoriš, jeli ti to stvarno jezik, ili vi govorite na nacin koji je nama nepoznat?

"Ne, to je stvarni jezik, samo je veoma mali i u skladu je sa našim organizmom. Ukratko receno, mi imamo u potpunosti sve organe iste ko i vi, sve, ama baš sve."

"Imate li zube? ", upitah.

"Da, imamo, s tim što su kod nas zubi srazmjemi našim tijelima,oni su nešto veci i duži, u odnosu na srazmjer zubi u tijelima kod vas."

Uprkos svemu spomenutom mi vas ipak ne vidimo?

"Logicno", rece on. "Naš je organizam u osnovi od ognjena,zracan i providan, iako nas je, u nekim odredenim situacijama,moguce i vidjeli".


„Koliko veliki broj dokaza ima na nebesima i na Zemlji, a ljudi pored njih ne razmišljajući prolaze i okreću glave.“ ( 105. Kur'an )
 
pazarska-seharaDatum: Cetvrtak, 2008-11-06, 3:55 AM | Nachricht # 7
Administratorka
Gruppe: Administratoren
Nachrichten: 447
Ruf: 0
Status: Offline
A koje su to situacije?

To su situacije kada se mi probrazimo u pojavni, materijalni oblik, ili u stanju sihira, ili u situaciji kada se popije nešto na cemu je spravljen sihr ili, pak, kada to džin želi.

A šta obuvate na noge? Da li hodate bosi ili oblacite neku obucu ili nanule?

"O da, da, mi nosimo obucu, ali tu postoji razlika izmedu džina muslimana i džina šejtana''.

A, kakva, upitah?

"Džin šejtan obuva samo jednu nanulu i to na lijevu nogu, a desna mu ostaje bosa."6

A musliman?"Musliman, hvala Allahu, ne radi tako. Ja oblacim obje nanule."

A od cega pravite nanule?"Od lišca rogoza".

Je li to lišce obicnog rogoza na kome su faraoni pisali,ili se radi o Ušcu specijalnog nevidljivog rogoza što ga vi šijete?

"Ne, ne radi se o specijalnom, nego je to taj (isti kojeg i vi poznajete) ali je obicno tanak, tako kada ga mi obujemo poprimi naše osobine i postane nevidljiv".

U OSNOVI... DŽINI SE NE VIDE

Uzvišeni Allah dž.š veli: "O sinovi Ademovi, neka vas nikako ne zavede šejtan kao što je roditelje vaše iz dženneta izveo,skinuvši sa njih odjecu njihovu da bi im stidna mjesta njihova pokazao! On vas vidi, on i vojske njegove, odakle vi njih

6 Harb El-Kermani je u djelu Mesail zabilježio od Ebu Hurejre daje Allahov poslanik, Allah ga blagoslovio i spasio, kazao: "Neka niko od vas ne hoda u samo jednoj nanuli, jer šejtan hoda u jednoj nanuli".

U Muslimovu Sahihu stoji: "Allahov poslanik, Allah ga blagoslovio i spasio,zabranio je da neko hoda u jednoj nanuli, ukoliko mu se kaiš prekine u one druge,dok se ne popravi".

ne vidite. Mi smo ucinili šejtane zaštitnicima onih koji nevjeruju." (El-A'raf, 27.)

Kurtubi u svom tefsiru komentarišuci ovaj ajet kaže: Neki ucenjaci vele: "Ovo je dokaz da se džini ne mogu vidjeti". Oni to temelje na rijecima Uzvišenog: "Odakle vi njih ne vidite."

Nuhas kaže da Rijeci: "Odakle vi njih ne vidite" ukazuju na to da se džini nisu vidali osim u vrijeme Vjerovjesnika, kako bi u tome bio dokaz njegova poslanstva. Uzvišeni Allah ih je stvorio tako da se ne vide, osim ako promijenu oblik, a to spada u mudžizei to se nije moglo dogoditi osim u vrijeme Vjerovjesnika, Allah ih blagoslovio i spasio.

Kušejri veli daje Allah odredio tako da ljudi danas ne mogu vidjeti šejtane. U haberu stoji: "Šejtan kola covjecijim krvotokom."

U djelu "Menakibuš-Šaiijji" Bejhekija je prenio sa senedom od Rebi'a koji je kazao: Cuo sam Šafiju kada je rekao: "Ko ustvrdi da je vidio džina, mi cemo mu obesnažiti njegovo svjedocenje, osim ako je rijec o Poslaniku"

Isto misli i Ibnu Hazm Ez-Zahiri koji je kazao: "Oni nas vide, mi njih ne vidimo" Uzvišeni Allah veli: "On vas vidi,on i vojske njegove, odakle vi njih ne vidite". Ako nas je

Uzvišeni Allah obavijestio da mi njih ne vidimo, ukoliko bi neko ustvrdio da ih je vidio on je lažac, osim ako se ne radio Poslaniku, jer je to mudžiza. Allahov poslanik, Allah ga blagoslovio i spasio, je jednom prilikom istakao da je na njega bio nasrnuo šejtan kako bi mu prekinuo namaz.


„Koliko veliki broj dokaza ima na nebesima i na Zemlji, a ljudi pored njih ne razmišljajući prolaze i okreću glave.“ ( 105. Kur'an )
 
pazarska-seharaDatum: Cetvrtak, 2008-11-06, 3:56 AM | Nachricht # 8
Administratorka
Gruppe: Administratoren
Nachrichten: 447
Ruf: 0
Status: Offline
POJAŠNJENJE OVOG PITANJA

Pitao sam džina muslimana: Šta ti misliš po pitanju(videnja džina), je li covjeku moguce vidjeti džina?

On ce na to: "Kod vas je prisutno mišljenje da se onome ko kaže daje vidio džina ne prihvata njegovo svjedocenje ili da se njegovo svjedocenje u potpunosti odbacuje".

Da, rekoh. To je mišljenje Imami Sofije.

"Da, da," rece on. "Ono o cemu nas je obavijestio Uzvišeni Allah dž.š., ne iskljucuje mogucnost videnja džina. To se odnosi na naš osnovni oblik u kome nas je Uzvišeni Allahdž.š. stvorio, stoje sasvim logicno i Stoje u skladu sa prirodom našeg bica koje je Gospodar svjetova tako uredio. Mi smo svijet za koji je Allah htio da za ljude bude nevidljiv. Da ga oni ne mogu ni cuti niti opipati. Izuzetak od toga je ono stoje izuzeto u Njegovu znanju. Prema tome, to je obavijest o spicificnosti ovog svijeta i njegovim posebnim mogucnostima koji je ustanju da živi sa ljudima, da se sa njima miješa i da im došaptava, a da ih ljudi nisu u stanju vidjeti, osim u posebim stanjima i okolnostima".

A koja su to posebna stanja i izuzetne situacije, prema onom stoje tebi poznato?

Ona koja sam ti ranije spomenuo: stanje kad se mi preobrazimo u neki fizicki lik, stanje sihra, stanje kada se

popije nešto u cemu je sihr, stanje kada to sam džin hoce.Postojanje takvih izuzetnih situacija mu pomaže u tome.

Imaš li protiv, da se na svako od tih stanja pojedinacno osvrnemo, da ih malo pojasnimo i rasvijetlimo, kako bi pametni bolje razumio, a neuki bolje naucio?

"Nemam ništa protiv", odgovori on


„Koliko veliki broj dokaza ima na nebesima i na Zemlji, a ljudi pored njih ne razmišljajući prolaze i okreću glave.“ ( 105. Kur'an )
 
pazarska-seharaDatum: Cetvrtak, 2008-11-06, 3:56 AM | Nachricht # 9
Administratorka
Gruppe: Administratoren
Nachrichten: 447
Ruf: 0
Status: Offline
MOGUCNOST VIÐENJA DŽINA PRILIKOM NJIHOVOG UTJELOVLJENJA

Džin musliman nastavi: Uzvišeni Allah dž.š, nam je dao mogucnost da se možemo preobraziti u oblik u koji želimo...Procitaj u suri El-Enfal: "I kada im je šejtan kao lijepe njihove postupke predstavio i rekao: 'Niko vas danas ne može pobijediti, a ja sam vaš zaštitnik!' - onda je on, kad su se dva protivnicka tabora sukobila, natrag uzmaknuo,i rekao: 'Ja nemam ništa s vama, ja vidim ono što vi nevidite, i ja se bojim Allaha, jer Allah strašno kažnjava."7

Razgledao je po mojoj biblioteci i rekao: "Donesi tefsir koji imaš da vidimo znacenje ovog ajeta".

Rekao sam mu: Ovoje lbnu Kesirov, a to Kurtubijev tefsir.

Dohvatio sam Kurtubijev tefsir, a on rece: "Citaj tefsir ovog ajeta". Pa sam procitao sljedece: "Prenosi se da se šejtan

7 Sura El-Enfal; 48. ajet.

toga dana mušricima prestavio u liku Surake b.Malikab.Džu'šuma, a on je iz plemena Benu Bekr b. Kinane. Mušrici su se upravo bojali da im Benu Bekrnece udariti sa leda, jer suranije, od njih ubili jednog covjeka. Pošto im se predstavio u njegovom liku, on im je rekao ono o cemu nas je Uzvišeni Allah dž.š. obavijestio u spomenutom ajetu".

Dahak veli: - Iblis im se na dan Bedra pojavio sa svojom zastavom i svojom vojskom i uvjeravao ih da ne pokleknu,da ce oni pobijediti, i da ne mogu izgubiti jer se oni bore zavjeru svojih pradjedova.

Ibnu Abas kaže: - Allah dž.š je Svome Poslaniku i vjernicima u pomoc poslao hiljadu meleka. Na celu jedne skupine od petstotina meleka, koja je bila na desnom krilu muslimanske vojske,stajao je Džibril, dok je na celu druge skupine od pet stotinameleka, koja je bila na lijevom krilu stajao Mikjail. Tada jestigao Iblis na celu šejtanske voj ske. Nosili su zastavu plemenaBenu Mudlidž, a Iblis je prestavivši se u liku Surake b.Malikab.Džu'šuma rekao mušricima: Nema toga ko ce vas danaspobijediti dok vas ja štitim. Nakon što izvrši odabir ljudi, EbuDžehel rece: Gospodaru naš! On je došao da nam istinskipomogne, pa mu pomozi!

Tada Allahov poslanik diže ruke i rece: "Gospodaru moj!Ukoliko Ti dopustiš da ova skupina bude uništena, Ti višena zemlji neceš nikada biti obožavan." Tada Džibril rece:"Uzmi šaku zemlje!" Allahov Poslanik, Allah ga blagoslovioi spasio, uze šaku zemlje i baci je prema neprijatelju. Ona jesvakog mušrika pogodila u oci, nos i usta, te su se dali ubjeg. Tada Džibril krenu prema Iblisu kojeg je neki mušrikdržao za ruku. Pošto gaje Iblis ugledao istrže ruku i nada se ubijeg oni svanjegova vojska. Vidjevši to neki od mušrika povika:O, Suraka! Zar nam nisi rekao da ceš nas štititi? On ce na to: Ja sa vama nemam ništa, ja vidim ono što vine vidite."8 (zabilježio ga je Bejhekija)

Džin musliman rece: "Ovo je dokaz da se Iblis koji je od džinapreobrazio u lik covjeka, pa su ga mogli vidjeti i sa njimrazgovarati. Cak je i svoju ruku stavio u ruku covjeka u znaknjihovog dogovora o pomoci i zaštiti".

U Muslimovu Sahihu stoji hadis (u kom se kaže) da se džinpreobrazio u lik zmije i daje ubio mladica nakon što gaje ovajudario kopljem.

I zaista. Uzeo samMuslimov Sahih i u njemu procitao sljedece:Jednom prilikom je Ebu Saib ušao kod Ebu Seida El-Hudrija izatekao ga da klanja. Sjeo sam, veli Ebu Saib, da bi sacekaodok završi namaz. Odjedanput sam cuo kako se nešto mice upalminom prušcu na plafonu sobe. Okrenuvši se ugledao samzmiju. Krenuh daje ubijem, a Ebu Seid mi išaretom pokaza dasjednem i ja sam sjeo. Postoje završio namaz rece: Vidiš li tiovu sobu? Vidim odgovorih! U njoj je stanovao jedan mladickoji se tek oženio. Kada smo sa Allahovim poslanikom bili naHendeku, taj mladic je jednog dana zamolio Vjerovjesnika damu dozvoli da ode kuci malo kod žene. Allahov poslanik mu jedozvolio rekavši mu: "Uzmi sa sobom svoje oružje, jer se bojimda te neko ne napadne od plemena Benu Kurejza". Uzeo jeoružje i otišao. Kada je stigao do kuce, zatekao je svoju ženu uavliji. Vidjevši je pred kucom, rasrdi se i poseže za kopljem dabi je udario, a ona mu rece: Ostavi to koplje i udi u kucu davidiš šta me je iz nje napolje istjeralo. Kada je mladic ušao,


„Koliko veliki broj dokaza ima na nebesima i na Zemlji, a ljudi pored njih ne razmišljajući prolaze i okreću glave.“ ( 105. Kur'an )
 
pazarska-seharaDatum: Cetvrtak, 2008-11-06, 3:57 AM | Nachricht # 10
Administratorka
Gruppe: Administratoren
Nachrichten: 447
Ruf: 0
Status: Offline
Ovo nije jedini slucaj gdje se Iblis preobrazio u lik covjeka. To je isto ucinio i u Darun-Nedvi u kojoj su se idolopoklonici okupili da razmotre šta dalje da cine sa Muhammedom,Allah ga blagoslovio i spasio. On se tada prestavio u liku nekog šejha izNedžda i prvi podržaoEbu Džehelov prijedlog da iz svakog plemena uzmu po jednog mladica i zajednicki ubijuMuhammeda, Allah ga blagoslovio i spasio.

vidio je ogromnu zmiju kako se smotala u postelji. Uzeo jekoplje, bacio ga i pogodio je, a potom izišao ostavivši kopljezabodeno u njoj u kuci. Ona mu je uzvratila i ne zna se koje jeprvo izdahnuo, zmija ili mladic. Poslije smo otišli AllahovuPoslaniku, Allah ga blagoslovio i spasio i ispricali mu šta sedogodilo i rekli: Zamoli Allaha da nam ga pozivi, a AllahovPoslanik, Allah ga blagoslovio i spasio, ce na to: "Zatražiteoprost vašem drugu. U gradu Medini ima džina koji su primiliislam, pa kada nešto (neobicno) vidite, opominjite ga tri danada ode, pa ukoliko i nakon tri dana ne ode, tada ga ubijte jer se u tom slucaju radi o šejtanu."9

Da je kojim slucajem spomenuti mladic istog momentausmrtio tu zmiju, ne bi ga to zadesilo. Ali mu je ocito došaoedžel. U ovome ima savjeta i pouke. U svakom slucaju je i ovajPoslanikov hadis dokaz da džini imaju moc da se preobraze.Oni se mogu preobraziti u bilo koji oblik.

Uredu, rekoh ja. Da se mi nakon ovoga ponovovratimo na stvar mogucnosti preobražaja, jer ja u tompogledu želim neka pojašnjenja. Zato, predimo nadrugo stanje ili drugu okolnost u kojoj vas je mogucevidjeti. Ranije si rekao daje to stanje sihra ili u stanjukada se popije voda u kojoj je spravljen sihr.

"Da", da rece on: "Tada nas je veoma lahko vidjeti".

To pitanje, ipak, traži malo više razjašnjenja.

Da, svakako. S Allahovom dozvolom cu ti otkriti neke stvari okojima kod vas nikada do sada nije ništa napisano, a o njimaznaju samo neke, izuzetno iznimne osobe.


„Koliko veliki broj dokaza ima na nebesima i na Zemlji, a ljudi pored njih ne razmišljajući prolaze i okreću glave.“ ( 105. Kur'an )
 
pazarska-seharaDatum: Cetvrtak, 2008-11-06, 3:57 AM | Nachricht # 11
Administratorka
Gruppe: Administratoren
Nachrichten: 447
Ruf: 0
Status: Offline
9 Zabilježio ga je Muslim u Sahihu u poglavlju 'O ubijanju zmija' i Malik uMuvettau u poglavlju 'O traženju dozvole (izuna)'.

VIÐENJE DŽINA U STANJU SIHRA ILI U STANJU KADA NEKO POPIJE VODE NA KOJOJ JE SPRAVLJEN SIHIR

Moj prijatelj, džin musliman veli: "Ovo su izuzeci iz opcegpravilakoje glasi da se džini ne mogu vidjeti. Vama Ijudimaje vjerovatnozacudno a i novo daje prilikom pijenja vode nakojoj je spravljensihr moguce vidjeti džina u njegovom stvarnom liku u kojemuon živi".

A kako je to moguce?

"Pojasnicu tu stvar", rece on, "uz napomenu da uvijek imaš naumu Muhammedove, Allah ga blagoslovio i spasio, rijeci: 'Onaj ko ucini sihr nevjernik je'."

Uredu, rekoh ja. Allahov Poslanik, Allah ga blagoslovio i spasio, je istinu kazao.

On nastavi: "Postoje izvjesne osobe koje svoju dušu, prodaju šejtanu. One nastoje da puteni sihra ostvare kontrolu nad nekim, da mu uništi život, ili da mu sprijeci napredak, tako što mu napravi da mu ne ide trgovina, ili mu poremeti seksualni odnos sa ženom, ili mu mu naturi rastrešenost, pa niti ima mira niti može da spava. Neki to postignu na taj nacin što svojoj žrtviuspiju dati vode na koju su izgovorene neke magicne sotonske

recenice, ili ružne carolije, tako da kada ta voda ude u organizam žrtve, u njemu se stvara magnetno jezgro koje privlaci šejtane,tako da ta žrtva postane kao otkljucana kapija bez cuvara, a unju šejtani ulaze i iz nje izlaze kada i u koje vrijeme žele.

A kako šejtani udu u njegov organizam?Ta voda ima privlacnost. Ona šejtane mami kao na gozbu.

To sam shvatio. Samo me još zanima kroz koje dijelove tijela šejtani ulaze?

Oni najcešce ulaze na cmar, neki ulaze na usta, narocito kod onih osoba koje ne peru usta i zube, misvakom ili cetkicom.Postoji mogucnost da udu i na oci, medutim, šejtani uvijek daju prednost onome što smrdi i zaudara, jer to vole, te im je ste strane, cmar najpodesniji.

A kako je covjeku u takvom stanju moguce vidjeti džine?

"To je moguce pod uticajem opsihrene vode. Ona pojaca covjeciji vid do te mjere da nas je u stanju vidjeti. Treptaj i vibracija ociju i opcenito svih drugih osjetila kod opsihrene osobe je tako jak, i na takvom stepenu da to vi ne možete ni pretpostaviti. Tako snažni treptaji i vibracije opsihrenoj osobi daju toliku fizicku snagu i moc daje u stanju da nas i vidi i cuje, a što s druge strane olakšava naš uticaj na nju".

Da lije to moguce malo podrobnije objasniti?

"Navest cu ti jedan primjer. Ako uzmeš kamen i baciš ga snažno i velikom brzinom, on ce se izgubiti pred tvojim ocima, sve dok ne udari u nešto, tada mu se vibracija smanjuje i ti si ustanju da ga ponovo vidiš. Vama je poznato daje Uzvišeni Allah dž.š sve stvorio i ljude i džine i biljke i neorgansku materiju od atoma koji se stalno krecu, s tim što se brzina njihovog kretanja od jednog do drugog bitno razlikuje.

Da, da,... a to znaci da je Uzvišeni Allah dž.š vaša tijela stvorio od atoma koji se veoma brzo krecu ivibriraju, a nas je Uzvišeni stvorio od atoma koji se sporije krecu, tako da opsihrena voda tim atomima pojacava snagu i ubrzava njihovo kretanje i vibraciju tako da cula opsihrene osobe mogu vas vidjeti i dokuciti u stvarnom vašem liku i obliku.

"Uzvišeni Allah dž.š. vam je podario od Njegova znanja i toje dovoljno".

Dakle i ti smatraš da se vi ne možete vidjeti, cuti ili opipati, iako ste prisutni tu oko nas i u našoj blizini,zbog velikih treptaja i vibracija koje su prisutne u vašem bicu?

"Da", rece on. "Ti treptaji i vibracije kod nas nadmašuju brzinu svjetlosti kod vas (186.000 milja u sekundi), a koju vi navodite kao primjer. Obicni kamen koji se snažno baci ne možeš vidjeti, ili metak koji ispalite iz pištolja ili nekog drugog oružja koje posjedujete. Ako zbog brzine ispaljenj ametka niste ustanju da ga vidjete, pa kako bi onda mogl ividjeti nas. Izuzetak od toga su stanja u kojima dobijete dodatnu snagu i moc. Opsihrena voda daje takvu snagu".


„Koliko veliki broj dokaza ima na nebesima i na Zemlji, a ljudi pored njih ne razmišljajući prolaze i okreću glave.“ ( 105. Kur'an )
 
pazarska-seharaDatum: Cetvrtak, 2008-11-06, 3:58 AM | Nachricht # 12
Administratorka
Gruppe: Administratoren
Nachrichten: 447
Ruf: 0
Status: Offline
Znaci bilo koja osoba koja popij e takvu vodu?

"Ne, ne znaci. Nas su ustanju vidjeti samo oni, koji popiju takvu vodu na kojoj je napravljeno da ona mami šejtane u tijelo onog koje popije. A to znaci da šejtan ili više njih opsjednu opsihrenu osobu. Kada šejtan, ili više njih napuštaju tijelo opsihrene osobe, i kada ona pocne dolaziti svijesti, ona ih tada vidi ispred sebe".

A da li ce tebe vidjeti brat (S) u cijem se tijelu trenutno nalaziš, a kada ga budeš napuštao, pošto je i on u istom takvom stanju o kojem si malocas govorio.

"Da, on mene vec sada vidi i cuje. Ja ga cesto upozoravam na njegove vjerske propuste i savjetujem mu da ih ne cini pa makar bili i mali. Kao, naprimjer, kada hoce da nešto uzme lijevom rukom ja ga upozorim. Ili ako zaboravi prouciti bismillu u odredenim situacijama ili pocne jesti lijevom rukom ja ga upozorim. On tada obicno kaže daje zaboravio.Ja mu tada preporucim da zatraži utocište od prokletog šejtana,jer zaborav od njega dolazi. U tom stanju on me i vidi i cuje.

Dobro, a ukoliko je nekome uraden sihr koji ne prisiljava šejtane da opsjednu covjeka?

On ce na to: "Na taj nacin opsihrena osoba ne vidi šejtana.Samo se on može vidjeti nakon što se realizuje onaj sihr kojipromijeni njegovo stanje do te mjere da ga ucini nenormalnim i neprirodnim. Obicno se takvo stanje ne može normalizovati sve dok Svevišnji Allah dž.š ne pocasti tu osobu, da se sihr koji joj je napravljen raskvari.

Mislim da je sada vrijeme da se pojasni treca situacija u kojoj je moguce vidjeti džine. Vec si napomenuo da je to stanje kada to sam džin hoce,ukoliko se ispune odredeni uslovi koji mu u datim situacujama pomažu u tome.

Da, rece on. To je ispravno... objasnicu i tu situaciju.Iznesi što imaš, Allah te nagradio!

VIÐENJE DŽINA U SITUACIJAMA KADA TO DŽIN HOCE, A UZ ISPUNJENJE ODREÐENIH UŠLO VA KOJI SU ZA TO NEOPHODNI

Moj prijatelj džin veli: "Obicno se džin covjeku ne može ukazati kad hoce, osim ako je rijec o šejtanu koji želi covjeka preplašitii nanijeti mu kakvu štetu. Rijetkost je da mu dobri džin uradi nešto slicno. Oni džini koji se covjeku ukazuju u svojim stvarnim likovima ili mu omoguce da cuje njihov stvarni glas, a sa ciljem zastrašivanja i prepadnja, oni su, da oprostiš na izrazu, kao štosu kod vas oni za koje kažete da su zalutali propaliteti".

Izgleda, to je njima jednostavno uciniti?...

"Ne, nije! Sigurno nije", rece on. "Cak i kada se javljaju u svom stvarnom liku. Oni se dobro namuce dok se ukazu covjeku".

A, zbog cega?

"Ne znam veli on... Ali, da bi se ukazali potrebno im je uložiti veliki trud i snagu, nastranu opasnost koja šejtana ili džina u tom momentu vreba".

A kakva opasnost?

' 'Da ne potrefi na ucena covjeka koji šejtana ili džina zna uhvatiti,na njega prouciti Velicanstvena Allahova imena i time ga uhapsitii vezati, te ga u tom liku pokazivati ljudima, ili ga pak pustiti djeci da se sa njim igraju.10

Ovo se kod nas tretira neprijateljstvom i razbojništvom kao što je kod vas drumsko razbojništvo. Kada bi se neko u ovakvoj situaciji bio u stanju obratiti vladaru toga džina, on bi za to zasigurno bio osuden, uhapšen, pa cak i pretucen".

Pa makar mu vladar bio i šejtan napasnik... ?

"Tužba Allahu je najbolja... Allahu se obratiti sigurno je najbolje.Kada bi onaj kome se šejtan ukaže da bi ga prepao bio od onihkoji se iskreno Allahu dž.š obracaju, šejtan mu se ne bi moga oni ukazati, niti bi ga mogao prepasti. Zato sam ti rekao da je volja džina da bi se nekome ukazao uvjetovana nekim okolnostima, koje mu to omogucavaju i olakšavaju. To su prijesvega covjekova udaljenost od Allaha dž.š, njegova nemarnost prema zikru, njegovo propuštanje fardova, njegovo cinjenje


„Koliko veliki broj dokaza ima na nebesima i na Zemlji, a ljudi pored njih ne razmišljajući prolaze i okreću glave.“ ( 105. Kur'an )
 
Islamska Sehara » Testkategorie » Islamske Teme » RAZGOVOR SA DZINOM MUSLIMANOM (Islamske knjige)
  • Seite 1 von 1
  • 1
Suche:

Unsere Umfrage
Kako vam se svidja nasa Islamska Sehara
Antworten insgesamt: 154
Mini-Chat
Freunde
Statistik

Copyright MyCorp © 2024
Kostenlos Homepage erstellen mit uCoz