Asbah ibn Nubata citira rijeci imama Alije r.a.:" Svemoguci Allah stvorio je seksualne zelje u deset dijelova, onda je dao devet dijelova zenama, a jedan dio muskarcima. Ali onda im je Allah takodjer dao jednake dijelove stida.'' Islam stavlja akcent na predigru. Navodi se od imama Alije r.a.:" Kada odlucite imati intimni odnos sa svojom suprugom, ne zurite, jer zena ima potrebe koje treba ispuniti. "
Seks bez predigre izjednacava se s okrutnoscu. Poslanik a.s. rekao je " Trojica ljudi okrutni su... treci je onaj koji ima odnos sa svojom suprugom bez predigre. "
Jos jedan hadis izjednacava seks bez predigre sa zivotinjskim ponasanjem:" Kada bilo ko od vas ima intimni odnos sa svojom suprugom, neka im ne ide kao ( sto to cine ) ptice, umjesto toga treba biti spor i odlagati. "
Poslanik a.s. kaze:" Niko od vas ne bi smio imati intimni odnos sa svojom suprugom kao (sto to cine) zivotinje, umjesto toga, treba imati posrednika izmedju njih. Kada su ga upitali o tom posredniku rekao je - to je ljubljenje i pricanje."
Imam Dzafer es Sadik rekao je:" Treba biti medjusobne predigre izmedju njih zbog toga sto je to bolje za intimni odnos. "
Poslanik a.s. kaze ... " svaka je igra vjernika bezvrijedna , osim u tri slucaja, jahanje konja, gadjanje lukom i strijelom i medjusobna predigra s njegovom suprugom - to je hakk (pravo).''
Ishak ibn Ammar upitao je imama Dzafera es Sadika da li osoba moze gledati u svoju suprugu kada ona nema odjecu, pa je imam rekao:" U tome nema problema, a da li ima uzivanja i u cemu drugome."
Sto se tice uloge zene u predigri, hvali se zena koja se oslobodi stida kada je sa svojim muzem. Imam Muhammed el Bakri rekao je:" Najbolja zena medju vama jeste ona koja odlaze orudje stida kada skida odjecu za svoga muza, a naoruzava se stidom kada ponovo oblaci svoju odjecu."
Ove izreke jasno pokazuju da se muz i zena trebaju osjecati potpuno slobodno kada dodje do medjusobne stimulacije koja je poznata kao predigra. Po islamskom ucenju, nije nikakav grijeh da zena bude aktivna i primjeciva za vrijeme intimnog odnosa. To se potpuno razlikuje od seksualnog morala krscanskog zapadnog svijeta u periodu prije seksualne revolucije.
Sto se tice metoda medjusobne stimulacije u predigri, serijat, dozvoljava i muzu i zeni da vide, poljube, dotaknu, mirisu ili stimulisu bilo koji dio partnerovog tijela. Prema tome, oralni seks kako se naziva u ovome dijelu svijeta, dozvoljen je.
Imam Musa el Kazim bio je jednom upitan:'' Da li covjek moze poljubiti vaginu svoje zene?"
Imam je odgovorio:"Bez problema."
Jedina granica koju ne treba prelaziti jeste da se ne smije koristiti nikakav dodatni predmet. A ta je restrikcija veoma razumljiva, nista ne moze zamijeniti ono sto je Allah stvorio u nasim tijelima!
Restrikcija koja je postavljena na koristenje dodatnih predmeta bazira se na sledecem hadisu. Ubejdullah ibn Zurara kaze da je imao jednog starog susjeda koji je imao mladu robinju. Zbog svoje starosti, on nije mogao u potpunosti zadovoljiti mladu robinju za vrijeme intimnog odnosa, pa ga je ona pitala da on stavi svoje prste u njenu vaginu, kako je to njoj odgovaralo. Stari je covjek slijedio njene zelje iako mu se ta ideja nije dopala. Zato je trazio od Ubejdullaha da upita imama Alija Ridaa o tome. Kada je on to ucinio, imam je rekao:" Nema nikakvih problema u tome da on koristi bilo koji dio svoga tijela na njoj ali ne treba koristiti nista drugo osim tijela."
U ranijoj diskusiji, rekli smo da masturbacija (tj. samozadovoljavanje svojih seksualnih organa sve dok ne dodje do izbacivanja sjemena ili orgazma) nije dozvoljena ali u slucaju dvoje ljudi koji su u braku nema problema ako zena stimulise muzevljev spolni organ, sve do izbacivanja sjemena ili ako on stimulise njen sve do orgazma.