a) Da pokriva cijelo tijelo žene osim lica i šaka. Allahov Poslanik a.s. je rekao: "Žena je avret" tj. treba sva da bude pokrivena uz spomenute izuzetke. Ovaj hadis prenosi Tirmizi. b) da sam hidžab, odjeća žene, ne bude ukrašena, nakinđurena, izazovnih boja koje privlače poglede muškaraca. Uzvišeni Allah dž.š. kaže: "... i neka pokazuju od svojih ukrasa samo ono što je očevidno (vanjsko) ".
"I nemojte se razgolićavati (otkrivati) kao u prvo džahilijjetsko (predislamsko) doba."
c) da hidžab ne bude proziran, kako se ispod njega ne bi nazirali dijelovi tijela;
d) da hidžab bude širok i prostran kako ne bi ocrtavao dijelove tijela;
e) da hidžab ne bude namirisan ili naparfemisan, jer Allahov Poslanik a. s. kaže: "Koja god se žena namiriše, pa prođe pokraj ljudi i ovi osjete njezin miris postaje za njih kao ona koja je nemoral počinila".
f) da hidžab ne sliči odjeći muškarca, jer Ebu Hurejre prenosi da je Allahov Poslanik a.s. prokleo čovjeka koji oblači žensku odjeću i ženu koja oblači mušku odjeću. Ovaj hadis prenosi Ebu Davud i drugi. Allahov Poslanik a.s. je takoder rekao: "Tri osobe neće ući a Džennet niti će Allah dž.š. na Sudnjem danu u njih gledati: dijete neposlušno prema roditeljima, razgolićena žena koja se poistovjećuje s ljudima (tj. oblači mušku odjeću) i čovjek koji ne vodi računa o moralu svoje porodice."
g) da hidžab ne sliči odjeći nemuslimanki, jer Allahov Poslanik a.s. veli: "Ko se poistovijeti s jednim narodom on je od njih
(tj. pripada njima)." Ovaj hadis prenosi Ahmed.
h) da hidžab ne bude od odjeće kojom se želi isticanje među ljudima, svejedno bila to odjeća skupocjena pa se oblači iz ponosa ili pak bezvrijedna, loša i pokrpana, pa se oblači radi isticanja zuhda, pokornosti odn. poniznosti, ili dvoličnjaštva.