A ostarjelim ženama koje ne žude za udajom nije grijeh da odlože ogrtače svoje bez pokazivanja ukrasa, a bolje lm je da se toga uzdrže. Aliah sve čuje i sve zna. * Kaže ez-Zudžadž: "to su one koje su se odrekle udaje." ili one koje ne žele brak zbog svoje starosti. Kaže Ebu Abide: "One koje ne mogu više rađati" Zatim Allah dž.š. spominje njihov status: * nije grijeh da odlože ogrtače svoje * - tj. vanjsku odjeću koja pokriva tijelo kao što je džilbab i si., ali ne mogu odložiti odjeću koja pokriva stidne dijelove tijela. Dozvoljeno im je skinuti vanjsku odjeću zbog toga što ne izazivaju požudu u dušama drugih. Tako im je Allah dž.š. dozvolio ono što nije dozvolio drugim ženama. Zatim je izuzeo i rekao: * bez pokazivanja ukrasa * -tj. da ne pokazuju svoje ukrase za koje im je naređeno da ih ne otkrivaju s značenjem; -da odlaganjem vanjske odjeće ne žele pokazivanje ukrasa. * a bolje im je da se toga uzdrže * - tj, da se suzdrže od odlaganja odjeće. (Tefsir Fethul-Kadir) Ovaj ajet potvrđuje da žena ima unutrašnju i vanjsku odjeću, kao što to objašnjava i predaja od Abdullaha ibn Mesuda. Unutrašnja odjeća pokriva stidne dijelove tijela, bez obzira na njenu širinu, dok vanjska (džilbab) pokriva čitavo tijelo svojom širinom. Starim ženama je Allah dž.š\ olakšao, pa im je dozvolio da odlože vanjsku odjeću pod uslovom da budu čedne i ne pokazuju svoje ukrase. Upravo u ovom ajetu se nalazi dokaz da je mlada žena dužna pokriti lice. Jer ako kažemo da je dozvoljeno otkriti lice i šake, onda ovaj ajet, shodno tome, staroj ženi dozvoljava da otkrije više od toga kao Što su kosa, vrat, ruke itd. (koji su ukras po konsenzusu uleme) - što se kosi sa dijelom ajeta koji kaže: * bez pokazivanja ukrasa * Bolje i čednije je za njih da ne odlažu džilbabe, jer je u tome, sigurno veća nagrada i jači motiv za čuvanje moralnih vrijednosti. - * a bolje im je da se toga uzdrže *.