*O vjerovjesniče, reci suprugama svojim, i kćerkama svojim i ženama vjernika neka džilbabe svoje spuste nizase. Tako će se najlakše poznati i neće napastovane biti. A Allah je Onaj Koji prašta i Koji je Milostiv* Džilbab je odjeća veća od himara. Kaže Ibn Hazm: Džilbab u jeziku Arapa, kojim nam se obraćao Poslanik s.a.v.s., pokriva čitavo tijelo, a ne samo dio tijela.' Ovo kaže i el-Kurtubi u svom tefsiru. Rečeno je da džilbab znači veo. To je odjeća koja pokriva cijelo tijelo žene kao što je vjerodostojno potvrđeno iz hadisa Ummi Atijje da jerekla: O Božiji Poslanice, neke od nas nemaju džilbaba!, pa je rekao: Neka im sestre dadnu svoje! Kaže el-Vahidi: Kažu mufessiri: Pokrit će svoja lica i glave osim jednoga oka, pa će se tako znati da su slobodne žene i neće biti izložene provokacijama. Prenosi Ibn Kesir: Rekao je Alijj ibn Ebi Talha prenoseći od Ibn Abbasa: Allah je naredio ženama vjernika kada izađu iz svojih kuća zbog neke potrebe da pokriju svoja lica spuštajući svoje džilbabe s glava i da ostave otkriveno jedno oko. *" Kaže Imam et-Taberi: Prenosi se od Muhammeda da je rekao: Pitao sam Abideta es-Selmanija o Allahovom govoru: * neka džilbabe svoje spuste nizaše * -pa je pokrio svoje lice i glavu i ostavio otkriveno lijevo oko. Kaže es-Sindi: Predaja je u potpunosti ispravana Prenose ga još: el-Firjabi, IbnHumejd, Ibn Munzir i Ibn Ebi Hatim. Kaže Šejhul- Islam Ibn Tejmijje:Žene su prije Objave ajeta o hidžabu izlazile bez džlibaba. Ljudi su mogli vidjeti njihova lica i šake. Tada im je bilo dozvoljeno da ih ostave nepokrivene. Zato je pogled u njih bio dozvoljen. A kada je Allah dž.Š. objavio ajet: * neka džilbabe svoje spuste nizaše * - zastrte su odmuškaraca.U svim tef-rekao:Neka im sestre dadnu svoje! Kaže el-Vahidi: Kažu mufessiri: sirima se navode vjerodostojne predaje od od Ibn Abbasa r.a. - ashaba, najvećeg učenjaka ovoga Ummeta u pitanju Alla-hovih propisa vezanih za Kur'an - i Abideta es-Selmanija kao jednog od najvećih učenjaka iz generacije tabiina. Njihove predaje na najjasniji način opisuju pokrivanje žene. Također, brojne su predaje od ostalih ashaba i tabiina r.a. koje ih potvrđuju - kao od Abdullaha ibn Mesuda, Muhammeda Ibn Širina i dr. Stoga ovaj ajet, u kontekstu sa ostalima, upotpunjava cjelinu Alla-hova govora o hidžabu.