Sta je sustina islamskog nacna odijevanja muslimanke? Utemeljenost hidzaba u Kur'anu i sunnetu? Kakav hidzab treba da bude? Da li je grijeh neizvrsenje tog vjerskog propisa?Kakav je polozaj muslimanke na Ahiretu zbog ignorisanja navedenog serijatskog propisa? vrijeme opće razgolićenosti koja, nažalost, nije mimoišla ni islamski svijet, ukazaćemo na osnovne značajke islamskog načina odijevanja. Suština i osnovna zadaća pokrivanja je, ustvari, zaštita moralnog integriteta muslimana i muslimanke. Propisano odijevanje zorno ukazuje na razliku između čovjeka i životinje. Praroditelji ljudskog roda, Adem a.s. i Hazreti Hawa imali su neku vrstu odjeće. Dakako, oni su je bili obavezni nositi, što razumijemo iz 26. ajeta sure El-A’raf: O sinovi Ademovi, dali smo vam odjeću koja će pokrivati stidna mjesta vaša, a i raskošna odijela, ali odjeća čestitosti, to je ono najbolje. - To su neki Allahovi dokazi da bi se oni opametili.
Pokrivanje tijela je jasni pokazatelj stida, koji je Poslanik a.s. često hvalio, a jednom je rekao: Stid je dio vjerovanja. Pokrivanje ne smijemo shvatiti kao puki običaj sredine. To je propis usklađen prema potrebama ljudske prirode, u cilju zaštite moralnosti kao bitne pretpostavke za krepostan život s kojim će biti zadovoljan naš Gospodar. Obaveza propisnog odjevanja, a posebno za muslimanke, temelji se na kur’anskom ajetu koji glasi : O Vjerovjesniče, reci ženama svojim, i kćerima svojim, i ženama vjernika neka spuste haljine svoje niza se. Tako će se najlakše prepoznati pa neće napastovane biti. A Allah prašta i samilostan je.
Ovim ajetom želi se naglasiti razlika u odijevanju muslimanke u odnosu na ostale žene, kako bi njena odjeća bila simbolom čestitosti i štitom od smutnje i raskalašenosti. S druge strane, ona će svojom odjećom pokriti ukrase tijela kojim ju je Uzvišeni odlikovao i neće biti predmet izazova za muškarce koji je okružuju. Tako će najlakše izbjeći njihovo zavođenje i napastvovanje o čemu nam naznačeni ajet govori. Na taj način ona, takođe, ističe jasnu razliku u odijevanju naspram muškaraca, čime udovoljava zahtjevima Allahova poslanika (s.a.v.s.) koji je prokleo one muškarce i žene koji se međusobno oponašaju.